2010. október 16., szombat

Max Factor Xperience alapozó


Egy alapozó, ami tökéletes fedést és luxusérzetet biztosít, mégis könnyű viselni, nem nehezíti el a bőrt, és még környezetbarát is... Na igen, ilyen csak a mesében létezik-gondoltam, miközben a Max Factor Xperience alapozóról olvastam a Cosmóban.

Az agyonfényezett, hatalmas reklámos termékeket sokan kétkedéssel fogadják, mondván, csak marketingfogás, miközben az adott szer a felét sem váltja be az ígéreteknek. A Max Factor újítása, a prémium kategóriás Xperience termékcsalád természetes, pillekönnyű, mégis tökéletes sminket ígér, amik kevesebb csomagolási hulladékot termelnek, mint hagyományos társaik. A termékcsalád alapozót, ajakbalzsamot, és díjnyertes iXF keféjű szempillaspirált tartalmaz.
Főleg az alapozó fogott meg, hiszen ki ne áhítozna ápoló hatásra tökéletes fedésre és fényvédőre egy alapozónál? Ráadásul a cikk könnyű felvitelről és természetes látszatról is írt. Mellékelve találtam egy mintát az alapozóról, két árnyalatban. Ám még mindig nem hittem el, ez a termék tényleg ilyen jó-e.

Ma azonban gondoltam egyet, és kipróbáltam. A világosabb színt kentem fel, ami azonban egy kicsit sötétebb volt a bőrszínemnél, jobban el kellett dolgozni. És láss csodát, beváltotta a hozzá fűzött ígéreteket! A folyékony állag ellenére pont olyan könnyű, mint a habalapozó, a felvitele egyszerű. A fedése valóban tökéletes, csak egy kis korrektorra volt szükségem utána. Mattít is, nem folyik el, nem tömíti el a pórusokat és tényleg természetes a hatása!
Ezt az alapozót csak ajánlani tudom mindenkinek, bármelyik DM, Rossmann, vagy Müller drogériában megvásárolható, az ára 4499 Ft. Szerintem meglepem ezzel magam karácsonyra vagy szülinapomra, annyira megtetszett!=)

Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Én is most nézegettem ezt a terméket!:)
    Bár még a Maybelline Affinitone mineral alapozója is elgondolkodtad!:) Arról nincsenek tapasztalataid?:)

    VálaszTörlés
  2. sajnos nincs személyes tapasztalatom, de sok jót hallottam róla!=)

    VálaszTörlés
  3. segíts kérlek! az igazi, hogy a covergirl a maxfactor külföldi megfelelője?
    és ha igen, akkor a naturaluxe foundation kb. a külföldi megfelelője ennek az alapozónak?
    előre is köszi a választ *__*

    VálaszTörlés
  4. igen, a Max Factor amerikai megfelelője a Covergirl. utánanéztem az általad írt alapozónak, és szerintem igen, megfelel az Xperience-nek.=)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen.
    és imádom a blogodat <333

    VálaszTörlés