2010. október 10., vasárnap

Beszámoló a Glamour-napokról

Az őszi Glamour-napok ugyan ma még zajlanak néhány órát, de én tegnap már beteljesítettem a feladatomat, és egy majdnem egész napos vásárlás keretében használtam ki a kedvezményeket.

Pont nyitásra értünk oda, így az elején nem volt akkora tömeg, nyugodtan lehetett próbálgatni. A legjobbkor volt a rendezvény, hiszen az új kollekció mellett még néhány, alapból leárazott terméket is találni lehetett egyes boltokban. Elég sokakat láttam Glamour-kuponos füzettel a kezükben sétálni, vagy a pénztárnál átnyújtani, tehát ismét sikeres volt az akció!=) Mindent találtam, amit szerettem volna, így gazdagabb lettem egy szürke kötött ruhával a Jeans Clubból, egy katonai stílusú, fekete zakóval a New Yorkerből, egy fekete, széles műbőr övvel a C&A-ból, és négy pár fülbevalót tartalmazó szettel a H&M-ből. Nézegettem a H&M-es sminkeket, de aztán nem vettem, pedig láttam egy szép, barnás-zöldes négyes szemhéjpúderszettet. Egyszer lehet, hogy beruházok egybe.=)

Ennyi a beszámolóm az őszi Glamour-napokról, ha voltál, remélem, jól sikerült neked is. És ne feledjétek, tavasszal megint lesz!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése