2010. szeptember 16., csütörtök

Glamour-napok 2010 október

Már írtam a kedvenc magazinjaimról, és megemlítettem a Glamourt is. A legfontosabbat viszont kifelejtettem, ami most igazán aktuális: a Glamour-napokat!

A Glamour-napok egy mega-giga háromnapos shoppingparti, óriási kedvezményekkel. Na, ez egy kicsit reklámosan hatott!=) A lényege az, hogy az a havi Glamour-hoz jár egy kuponfüzet, tele legalább 100 különféle üzlet általában 20%-os kedvezményre jogosító kuponjaival. Egy kijelölt hétvégén (péntek-szombat-vasárnap) lehet beváltani őket. Évente kétszer vannak Glamour-napok, ősszel és tavasszal. Az őszi október 8-9-10-én én lesz.

Idén voltam először Glamour-napokkor vásárolni, és állíthatom: ez egy szuper találmány!=) Az akkori szerzeményeim: egy felső, egy farmer és egy Mango Haiti táska, ami azóta is a legkedveltebb táskám a sok közül. Ez most sem lesz másként, hiszen a kedvenc üzleteimbe szólnak ismét a tökjó kuponok: Tally Weijl, New Yorker, Jeans Club, Mango, sőt, az akcióban nem résztvevő üzletek ilyenkor plusz leárazásokat csinálnak, ami még pozitívum.

A kuponok szokás szerint az októberi Glamourhoz járnak. Az újság végén pedig egy vicces összeállítás található, hogy készülj fel a vásárlásra. Mindenkinek ajánlom, ahogy ezt a rendezvényt is, hiszen rengeteget lehet spórolni, miközben remekül szórakozol!=) Apropó, NE egyedül menj, hanem legalább egy barátnőddel, persze ő is legyen felszerelve kedvezményekkel. Ne hagyjátok otthon a pénztárcátokat (okosan hó elejére tették.=), a jókedveteket és a kuponfüzeteteket!

Jó szórakozást lányok, és lehet, hogy összefutunk, ha valaki a győri Árkádba tervezi a Glamour-napokat!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése