2010. augusztus 11., szerda

Olvasnivalók divat-stílus témakörben, második rész

Ahogy ígértem, ma következik a második rész, ezúttal a Vogue és az Elle magazinnal.


A Vogue az egyik leghíresebb divatmagazin. Szinte csak képek, divatfotók találhatóak benne, néhány interjúval kiegészülve. Mivel elég rangos magazin, sztárfotósok készítik a képanyagot, és a hírességeknek nagy megtiszteltetés, ha szerepelhetnek benne. Sajnos a Vogue-nak nincs magyar változata. A nemzetközi kiadást elvileg lehet kapni, de még sehol sem láttam, így látatlanban, a hallottak alapján csak ennyit tudok mondani.



Az Elle-ről elég sokat hallottam, így a múltkor vettem is egyet. Őszintén, nekem nem igazán tetszett. A cikkek komoly hangvételűek, nagyon hosszúak voltak. Volt benne pár érdekes cikk ennek ellenére. A divatfotók egész jók, de a ruhák árai az eget verdesik. Egy kezemen meg tudom számolni az elérhető árú ruhákat. Ráadásul maga az újság is drága, 600 Ft volt a mini méret. Persze lehet, hogy néhány év múlva nem ez lesz a véleményem, de most nem igazán tetszett. De ha te mondjuk szereted, vagy ki szeretnéd próbálni, ne tántorítson el az én negatív véleményem!=)
Ez a négy divatmagazin az, amiről nagyjából tudtam nyilatkozni. Remélem tetszett, és ha valamelyikhez kedvetek támad, rajta, olvassatok!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése