2010. június 28., hétfő

Zsákmány a turiból

Mint mondtam, ma voltam turiban. Először egy kilósat látogattam meg a belvárosban. Pont nyitásra értem oda, nem voltak sokan. A ruhák szépen vállfára voltak akasztva, a cipők úgyszintén polcokon. A fehérneműk, fürdőruhák, táskák és övek ládákban voltak.
A kínálat bőséges volt, és jó. A ruhák eredeti állapotukban kínálták magukat eladásra. Középen álltak a felsős vállfák, a falaknál a szoknyák, nadrágok.
Rendszerezés nincs, ömlesztve vannak a cuccok. Több különleges, goth stílusú felsőt is láttam. Szép számmal vannak márkás holmik is, például felpróbáltam egy Next topot. Van lehetőség a ruhák felpróbálására is.
Három holmit vettem, összesen 1405 Ft-ot fizettem. Vettem egy Marks&Spencer Petite bézs színű rövid ujjú blúzt, egy fekete, mintás pólót, és egy bézs, kockás, rakott miniszoknyát.

Ez után átmentem a közeli darabos turiba. Itt körülbelül annyiba kerülnek a ruhák, mint a plázában árleszállításkor. A táskás ládában való turkáláskor több Burberry táska is a kezembe akadt! Tehát lehetséges a designer holmik találása, tanúsítom!=) Ennek ellenére nem vettem meg, mert nagyon kicsi volt. Viszont találtam egy Kangol farmer rövidnadrágot, amin az eredeti, angliai árucímke és leértékelés embléma is rajt volt. Kétezer forintba került, megvettem!
Ez lenne röviden a turis beszámolóm, remélem, ti is kedvet kaptatok a turizáshoz! Ezentúl én is látogatni fogom a turikat! Lent lesznek képek a szerzeményeimről!
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése