2010. május 18., kedd

egy kis magyarázkodás

Stílus, divat, és ez összekapcsolva az élettel. Erről szól a blogom.
Emberekről, akiknek különleges vagy érdekes stílusuk van, a divatirányzatokról, újfajta ruhákról. És persze hozzá a véleményemről.

Nem vagyok egy profi divatszakértő, de sokan modták, hogy jó az ízlésem, szeretek öltözködni, sminkelni, kiegészítőket kombinálni, vásárolni. Újabban egyre tájékozottabb vagyok a nagy tervezők körében is.

Egy kicsit rólam: Magyarországon lakom, a nyugati részén. 14 éves vagyok. Egy barna hajú, oldalfrufrus, zöld szemű, álmodozó, művészlélek lányt képzelj el divatos ruhákban. Ez vagyok én. Szeretek írni, olvasni, zenét hallgatni, szokásos dologokat csinálni, de megemlíteném a ruhatervezést. Azt is imádom, bár bevallom, még nincs kiforrott stílusom. Igyekszem ezt megtalálni, tájékozódom a divatvilágban több módon.

Hogy miért kezdtem blogolni? Mint mondtam, szeretek írni, alkotni. Szeretném megtalálni a stílusomat. Szeretném közölni a világgal a véleményemet a divatról. Hát ezért.

Mára ennyi. Holnap újra találkozunk! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése